MEDIA, BLOGS AND AYA

  • NOS 8-uur journal (2019). De Provinciale Statencampagne.
  • EenVandaag (2019). De Provinciale Statencampagne door andere ogen.
  • NPO Radio 1 (2019). Op campagne met Peter Kee en Sanne Kruikemeier
  • NOS (2019). Invloed sociale media in campagne nog beperkt, tv heeft meer impact
  • NOS (2019). #PS19: Ruttes ‘stare down’ en het wonder van de ChristenUnie
  • Emerce (2018). De ongemakkelijke strijd tegen nepnieuws
  • Trouw (2018). Privégegevens zijn vogelvrij bij Facebook.
  • NOS (2018). VVD in je tijdlijn, omdat je tennist? Partijen storten zich op slimme targeting.
  • RTL Z (2018). Ook in Nederland word je met microtargetting politiek bestookt
  • NOS (2018). Facebook opnieuw in crisis, ditmaal over gebruikersdata.
  • Psychology Today (2018). Don’t I Know You? How Twitter Makes People Familiar.
  • NOS 8-uur journal (2017). Facebook weet heel veel van je en dat is handig in de campagne.
  • VPRO (2017). What The Hague.
  • NOS (2017). Nepnieuws groot gevaar voor Nederland? Dat lijkt dus wel mee te vallen.
  • EditieNL (2017). #ikhebgestemd: Laat zien dat jij hebt gestemd
  • EditieNL (2017). Campagne voeren met GIFjes: ‘Het spreekt jongeren aan die niet op inhoud letten’.
  • RTL Nieuws (2017). ‘Nepfoto die Wilders tweette, heeft weinig impact’
  • Wakker Nederland (2017). Goedemorgen Nederland.
  • Reformatorisch Dagblad (2017). Facebook weet wel wie de kiezer is.
  • RTL Nieuws (2017). Hé, daar is Jesse weer: hoe politici je filterbubbel inkruipen.
  • Trouw (2017). Wie wint de Facebookzetels?
  • BNR (2017). Vlogtips voor politici.
  • NRC (2017). Zo proberen politieke partijen in jouw tijdlijn te komen.
  • Eén vandaag (2016). Facebook tegen ‘fake news’.
  • NOS (2016). ‘Nep-nieuws op internet ook in Nederland potentieel gevaarlijk’.
  • BN De stem (2016). Verrijking of juist bedreiging?
  • BN De Stem (2016). Debat over social media dinsdag in Roosendaal: Is er nog een wereld denkbaar zonder social media?
  • Vocative (2016). News Consumers Still Don’t Trust “Social Journalism”.
  • Tangerin (2016). Personalised political ads most effective on Facebook.
  • American Press institute (2016). When journalists get their info from social media, audiences find the reports less credible.
  • Economic & Political Weekly (2016). Twitter and the Rebranding of Narendra Modi.
  • NOS (2016). Kunnen sociale media doorslag geven bij brexit-referendum?
  • Nederlands Dagblad (2016). Twitter is niet meer weg te denken in Den Haag
  • Trouw (2016). Googelende stemmer krijgt onbewust stemadvies.
Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s